Vi fick i uppdrag i plugget som i stort gick ut på att skapa en kommunikationskampanj för ett autentiskt eller fiktivt märke eller produkt....
Det visade sig vara jäkligt kul uppgift att ta sig an, jag och teampartnern Anna Åhren gick loss direkt med det seriösa artilleriet och satte oss heltid på stans fik för att spåna fram ideer....
Det tog några dagar sen hade det fötts en 30 årig surfare från Australien vid namn Clay.
Han fick starta upp det fiktiva klädmärket C´weed som säljer " Bumwear" till alla med öppet sinne..
På sista bilden så står det på det unga gentlemannens skylt att han behöver pengar till " beer, pot & hookers, Hey! at least im not bullshittin you"
Självklart snodde vi bilderna från nätet som riktiga tattare, men jag tycker att det hela blev ganska bra iallafall..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
Helt klart fet kampanj! Mer c´wead åt folket =)
:) kul hade vi minsann! God Jul på dig...antar du har huggit dig en gran som en riktig karl!
Post a Comment